2012. április 17., kedd

Ilyen volt, ilyen lett



Mit csináljunk azzal az egy személynek elég nokedlivel, amit sajnáltunk kidobni, és eltettük a fagyasztóba? Vagy nem tettük el, de ott van a hűtőben 2 napja, a pörkölt meg már rég elfogyott? Ne dobjuk ki!
Én sem tettem, helyette a következő történt: kevés olajos szafton (maradék tegnapról a csirkegrillezésből, kidobni szigorúan tilos! A szaft kincs!) egy percig pirítottam, majd ráöntöttem 4 felvert tojást, megszórtam egy kis parmezánnal, egy szál újhagymát felkarikázva rádobtam, és lefedtem. 3-4 perc alatt megsült, háromfelé osztva pont elég volt 3 személy részére köretnek a maradék csirkecomb mellé. Csemegeuborkával, céklával kiegészítve remek fogás!



Rokona ez a tojásos nokedlinek persze, de itt kevés a nokedli és sok a tojás, másrészt nem kevertem össze, így olyan volt, mint egy nagy lepény. Elnézést a rossz fotókért, remélem majd lesznek jobbak is! :)

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Az volt, és legalább elfogyott! :) Ha van valami maradék újrahasznosító ötleted, szívesen veszem, ha megírod; megjelenhetne itt a blogban akár. És akkor lenne a végén egy jó kis gyűjtemény! :)

      Törlés
  2. Én egy (amilyen zöldség van otthon)zöldséglevest rittyentek és abba adagolom- karfiol, gombaleves stb.

    VálaszTörlés
  3. Szia Vicuska, az is nagyon jó ötlet, de még mennyire! Nekem épp volt levesem, azért lett ez :)

    VálaszTörlés